19 Maj 2011

Nu sitter jag här i matsalen igen. Börjar vid 12.30 så ska försöka bli av med lite plugg nu!

MEn jag kom på en sak som hände mig för ett bra tag sen som jag tycker är sjukt roligt! Jag satt nämligen hemma i soffan och kollade på ett program som hette Glamor eller något liknande. Det handlade i alla fall om massa överklassmänniskor i Stockholm och deras liv. Men i alla fall. Så i detta programmet så var det en kille som jag kände igen så väl, jag var nästan helt säker på att vi hade festat ihop, umgåts, stött in i varandra. Eller något åt det hållet. Så när jag väl hade bestämt mig att vi hade festat ihop någon gång och var verkligen stensäker på det så kom jag fram till vem han var: Det var Cimon Lundberg som var med i Paradis Hotel! *SUCK*!

Hur pinsamt är inte det liksom?! Som tur var så hade jag inte delat med mig utav min tanke till någon än men ändå fett pinsamt!



Festat ihop? Nej, skulle inte tro det!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer
Postat av: Olivia

FAIL!

2011-05-19 @ 21:21:07
URL: http://aitra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0