27 Mars 2011

Något sent, men jag skrev det vid 15.55!

Ja nu sitter jag här på tåget hem. Skulle ju egentligen inte det men nu blev det så. Det är trots allt mitt sommarjobb som står på spel. Men det ska bli nice faktiskt. Så för er som inte har något för er, kom och handla hos mig!

Ikväll ska jag köra runt på en fyllekaja vid namn Rebecca och en nykter Bella. Så det blir väl SKB där OA spelar och sen om det är tråkigt så får vi göra det bästa av situationen och dra till något annat ställe!

Lördag ser ut så att Bella och jag ska festa och fira Sebbe tror jag! Är inte säker men det är det jag hört att vi ska göra i alla fall. Kommer nog bli fett!

Så nu blir det till att sätta på en film. Ska nog försöka kiss också eftersom att min blåsa snart spricker. Men då får vi hoppas att personen som varit där inne i en kvart ska gå ut! Håller alla tummar!

 

LLFU - TotallyPsyko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0