3 Maj 2011

Hej och hå vad jag är dålig på detta nu! Men nu ska det bli bättrning! Dock har jag sjukt mycket att göra! I höstas sa vi till våra lärarea att vi hade det för chill och att vi ville ha det"hårdare så att vi inte får en bomb sen i slutet liksom! Då lovade dem attdet absolut inte ska bli någon bomb utan att det är så här det kommer vara! Men vad har vi nu, jo hur mycket som helst.. Denna veckan är det fyra prov och två inlämningsuppgifter sen är det lika mycket de 3veckorna framåt! Helt sjukt om du frågar mig!
Men nu blir det tillatt skriva arbete tillsammans med Emmie och se glad ut! Kanske ta en rök! ikväll ska jag skriva riktigt djupa saker!

LLFU -TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0