4 Maj 2011

Har just städat tillsammans med Rasmus! Det är liksom det som är så bra med att ha honom som vän, man kan liksom få honom att göra vad som helst.. Typ städa, laga mat och ja vara en slav helt enkelt.. Med tillräckligt mycket "hundögon" så skulle jag nog kunna få honom att ta bort luddet mellan tårna! Hade varit ganska bra faktiskt. Ska nog göra det nu!

Nej nu överderev jag, men han är snäll och hjälper mig! Det behövdes verkligen! Hatar när det är oreda..

Idag har det varit en onödigt tråkig dag! Började 12.30 med instument och sång där vi sjunger i smågrupper varannan vecka och just denna veckan var det inte min gång. Alltså gjorde jag ingenting där! Sen hade vi historia där jag hade muntligt prov i första världskriget och får frågor på just det jag inte kan vilket leder till att jag inte gör något där heller. Till sist hade vi 30 minuters matte där vi hade genomgång som jag inte var med på eftersom det inte handlar om där jag är i boken! Så vad har jag fått ut av idag? Jo absolut ingenting..

Och hur ser dagen ut imorgonn? Jo 12.30-14.00 med sceniskproduktion där jag ska kunna en monolog som jag ska plugga in nu och sen 14.15-15.45 blir det dans där vi ska steppa! Låter det särskillt givande? Ja kanske!
Men ja som sagt, nu blir det till att plugga monolog!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0