5 Maj 2011

Jaha, då kom man recis till skolan och fick reda på att man inte alls ska ha någon sceniskproduktion för att vi inte har ågon lärare idag! Det sög ju lite.. Dock ska vi arbeta med våra monologer och scensätta dem. Men ändå! Blir fett lack! Plus att min ena lärare ljuger för mig.. Om man som lärare säger att det räcker att man gör VG frågorna för att få godkänt, hur kan man då sen säga att man måste göra om hela provet? Då är man rubbad! Inget illa menat mot läraren som person, men säger man e sak så får man fan hålla sig vid det!
Gud vad jag klagar! Hoppsan sa! Men imorgon är det engelska nationella och det kommer nog gå lika "bra" som speaking. Men jag tycker faktiskt inte att man kan dömma över hur man pratar om vissa saker. Varför ska man ite få prata om sånt man vet något om? Det är liksom hur svårt som helst att diskutera något som man inte vet något om? Eller hur?! Gaah!
Ja nu är det en ilsk Viktoria som skriver och det blir lätt så är allt går emot en! Men jag är glad för alla vänner som finns och får en att glämma allt jobbigt och sånt som gör en arg!
LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0