6 Maj 2011

Jaha, då var det fredag! Viktoria ska gå och lägga sig.. Woot? Vad händer liksom? Jo om man ska vara representant på en viktig företagsmässa så får man nog vara utvilad. Försökte köra samma stategi igår men det gick inte så bra. Somnade 01.00 och vaknade 06.30 och tänkter nej men det är en timme tills jag verkligen måste gå upp så vi sover lite till... Det skulle jag aldrig ha gjort. 08.10 vaknar jag igen utav att Rasmus ringer mig och frågar va fan jag är? Mitt svar blir, jag sover.. Kollar på klockan, får panik, slänger på mig kläder och börjar powerwalka mot skolan. Behövde dock inte gå så långt innan jag möter bussen ( dock på väg från skolan) men jag får hoppa på, åka med till stationen och sen kör han en extra runda bara för att lämna av MIG! Visst är Åke för snäll?!

Så väl framme på skolan bestämmer jag mig för att skita i det Nationella prover som vi har och ja, gör ingenting tills klockan är ett och vi åker in till Båstad för att se modevisningen. Som i sin del var sjukt bra, massa beröm till de duktiga textilarna.

Så nu på kvällen har jag och Rasmus myst i soffan och käkat godis. Men som sagt.. Sova var det va? Så hopp i säng nu Viktoria så hörs vi imorgon!

*Knasig dag!*



LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer
Postat av: katarina viberg

PÖSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-06 @ 22:52:03
Postat av: Viktoria

PussPuss <3

2011-05-08 @ 01:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0