7 Maj 2011

Sitter i solen med Rasmus och en STOR kopp kaffe i högsta hugg! Hur skönt som helst. Har varit på företagsmässan idag och det gick hur bra som helst, dock vet vi inte hur många det är som skänker pengar men det gör inget för jag är nöjd med våra prestationer!

Måste berätta världens grej, Rasmus och jag kollade facebook och en person hade "gillat" hans bild. Så frågade jag vem det var och han svarade:

R- Det är min pappas syster.. (paus i två minuter).. Åfan det är ju min faster..
V- Jaha? Det fattade jag också!
R- Ja men jag har alltid sagt att det är min kusins mamma!

Han är ju för smart!

Så nu blir det till att göra sig i ordning, dra till Falkenberg på fest till Olivia som fyllde 18 i torsdags! GRATTIS GRATTIS!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0