8 Maj 2011

God middag solstrålar! Vilket underbart väder vi har idag, helt sjukt faktiskt. Önskar att jag hade en termometer så jag kunde kolla hur varmt det egentligen är! Men nu har jag inte det men gissar på något över 20 grader. Så vad sägs om att bada idag? Hade väl varit skönt?!

Jag sitter i alla fall ute i solen och väntar på Rasmus, vi ska nämligen göra klart ett arbete idag som skulle varit klart v 7 I guess?! Men bättre sent än aldrig! Har nog inget roligt att berätta nu faktiskt! Förutom att jag är på sjukt bra humör, men samtidigt världens sämsta! Fråga mig inte hur det går till men på något sätt så har det blivit någon kortslutning så nu är det som det är!

Men får väl fortsätta vänta! Kommer nog något roligt inlägg sen när Rasmus och jag pratar. Brukar bli så fel då!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0