8 Maj 2011

Ja nu kom jag precis hem ifrån Falkenberg och festen för Olivia. Kan inte säga att det ver den bästa festen jag har varit på med tanke på att det var utomhus = kallt, ingen dricka ( för killen som "hade" fixat det egentligen inte gjort det) = dricka 3,5:er och 2,25:er, knepigt folk = härliga men inte min typ av människor. Si lite Dalaberg blev det över det! Så Elin och jag blev lotsade till busstationen utav en kille som jag trot hette Timoty, sen tog vi tåget till Halmstad och där hämtade Elins mamma och pappa oss. Verkligen snällt utav dom. Så nu har jag lovat dom att jag ska köra dom när deras ålder är inne för att inte kunna köra mer! Visst är jag snäll?

Så nu ligger jag här i sängen och ska kolla C/O Segermyr. Sjukt bra serie, dock gammal, men bra! Hell yeah!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0